金日,,,
好開心牙,,,-V-"
朝頭早,,就返左學校牙,,,,
去Top TeEN,,,
我一返到去,,,,,
就訓話LU*,,,
好彩,,唔系訓我姐,,,,卡卡,,
跟住,,,就反左1陣,,,,{急救},,
ThEn,,就分組組,,,
煮飯牙,,,,
卡卡,,,好好味牙,,,,
正牙!?
跟住,,,4::15到,,,
就同 {豬皮},,牙2,,芷敏,,,黃麒,,
By,,的的返新達,,,
牙2,,同芷敏就跟CaNdy,去跳舞牙,,,
我就返屋企Lu*,,,
跟住,,牙飯,,就話同我去游水水Lu*,,,,
本來話去太和咖,,,
不過,,我媽媽話,,,
金日天氣唔好,,
所以,,,我地就話去新峰La*,,,,
好想快Dd去T!m,,
-0-"唉!?
卓然唔系我屋企住Lu*,,,,
佢叫我同細佬一齊去佢牙Ee,,
既屋企到住1,,2,,夜,,,,
不過,,我金日要返學,,
所以就無去到Lu*,,,,
-0-"老豆話.,,,
14號去La*,,,,
點知!?,,,,
金日牙{華叔}-0-"話,,,
14號返學Bo*,,,,
因為佢要BeH15,,16既CamP''
-0-"點算好牙?
2個都想去牙,,,
-0-"真系煩La*,,
唔制牙,,,,,-V-"
唔打Lu*,,,,
要多謝[="燊2牙,,,
佢留左Cm,,左我,,,,
Thx"
留言La*,,,
|