剛剛睇到呀瑤篇野^^ (唔知點解有de心酸既感覺...) ...
真正的朋友 v.s.普通的朋友
一個普通的朋友從未看過妳哭泣;
(但係你見過wor><")
一個真正的朋友有雙肩讓妳的淚水濕盡。
(噤又無噤嚴重^^")
一個普通的朋友不知道妳父母的姓氏;
(正常人都知我dad姓咩啦^^"/但係應該無人知我媽媽的吧==")
一個真正的朋友有你們的電話在通訊錄上。
(好似無bor......)
一個普通的朋友會帶瓶葡萄酒參加妳的派對;
(我都無搞過party^w^")
一個真正的朋友會早點來幫妳準備並且為了幫妳打掃而晚點走。(唔知啦=="...都話無搞過lor...)
一個普通的朋友討厭妳在他睡了後打來;
(但係你無bor^^")
一個真正的朋友會問為什麼現在才打來。
(你會濛查查^^"...)
一個普通的朋友找妳談論妳的困擾;
(你有呀...)
一個真正的朋友找妳解決妳的困擾。
(算有掛...==*)
一個普通的朋友對妳滴羅曼史感到好奇;
(你都唔會問啦^^")
一個真正的朋友可以威脅妳說出來。
(romantic史就無啦...但你會逼我講自已既事既...)
一個普通的朋友在拜訪時像一個客人一樣;
(哈哈.......無言...)
一個真正的朋友會打開冰箱自己拿東西。
(點解無言呢??因為你無上過黎ma^^")
一個普通的朋友在吵架後就認為友誼已經結束;
(我試過啦...不過唔係你^^)
一個真正的朋友明白當妳們還沒打過架就不叫真正的友誼。
(唔知bor...)
一個普通的朋友期望妳永遠在他身邊陪他;
(呢de我又唔知bor...)
一個真正的朋友期望他能永遠陪在妳身旁!
(唔知你諗咩ga ma~點知噤多姐...)
唔知你地又有無真正既朋友呢^^好好珍惜唷...(應該話搵到未...)
上帝永遠都會做到以上係真正朋友先會做既野...
但距唔會只係呢de噤簡單...往往比我地自已所諗既更多...
上帝對我地既愛不單只這些行動上表現出來...
更是讓我們深深的感受到...而且比這些都更愛我們唷~~
好啦~!!又講番今日啦...
早上...訓緊覺...直到12點先起身...簡直訓都唔想郁呀=="Zzz...琴晚先12點訓^w^"...
之後...下午都無咩做啦 , 同dad一齊出左去 , 過左觀塘碼頭果邊 , lor身份證=="見到張相...實在"靚"都想嘔=w=" , 唉..!! 好彩唔係用好耐姐 , 算啦...之後就去左apm逛左個圈就走啦 , 同dad去買壽司 , 番屋企=="wasabi...喊><"就假既^^v...之後睇keroro , 後來都無咩做啦 ...
星期六要有好天氣~唔該呀上帝~^3^~新人唔好放飛機呀~!!