。〝Raindrops falling from heaven 〞。
 
 
 
Jesus loves you  Love you forever

                                                            I love you ...but sorry,,,

JesusLoves

:: 外星朋友 ::

 
 

2006 年 4 月 3 日  星期一

..

今日,番學...無咩特別...小息...上左教員室派問卷做專題...今日都無搵過3F de人...都無咩特別事...不過今早...發現我手機有人CALL呀~><~SORRY呀~><~我琴晚太累...祈禱...等等下訓左...SORRY呀><...知你今晚有堂上...

番學調左位呀...= ="...好眼訓呀~琴日同熊貓傾野...今日就有位同工(B)ADD我問我點...好多謝你呀~~!!^^!!~~問我果DE~距又知GE??距話距神通廣大WOR^^~晚上都無咩特別呀...都係祈禱呀果DE啦...宜家就搵緊熊貓資料...

頭先就同新人傾電話...之後同同學(目標新人)...然後就同工^^...BOEY~!!!傾傾傾關心下距溫書溫成點...溫到成10點...俾心機~!!^^~

大板牙~!!加油~!!佈道會...就黎到啦><...俾心機呀...祈禱~!!摺星星~!!

有人靠車,有人靠馬,但我們要提到耶和華--我們神的名(詩20:7)

刊登時間︰2006-04-03 11:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 2 日  星期日

^w^

有人靠車,有人靠馬,但我們要提到耶和華--我們神的名(詩20:7)

食50嵐><...boey比人放飛機琴日><...今日華D番呀^0^...聲波波好勁呀^W^...(我見聲波波同華d講好多野wor...不過唔知講咩...)今日吉昌比果個章呢...如果唔係有吉昌...我琴日可能都係無新人...

熊貓講de我明ga><...但係就係唔知點講番出黎...><...好多野係個腦彈哂出黎...但係唔知點同熊貓講我的睇法-3-...

仲有12日ja~佈道會就黎啦~快de搵新人啦~!!大家一齊努力~主愛拚發少年夢~!!用愛締造五千夢~!!大板牙要加油呀~!!

http://5000.wkphc.org/

刊登時間︰2006-04-02 09:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-04-02 09:06 PM  
 
屬靈故事-