今日,番學...無咩特別...小息...上左教員室派問卷做專題...今日都無搵過3F de人...都無咩特別事...不過今早...發現我手機有人CALL呀~><~SORRY呀~><~我琴晚太累...祈禱...等等下訓左...SORRY呀><...知你今晚有堂上...
番學調左位呀...= ="...好眼訓呀~琴日同熊貓傾野...今日就有位同工(B)ADD我問我點...好多謝你呀~~!!^^!!~~問我果DE~距又知GE??距話距神通廣大WOR^^~晚上都無咩特別呀...都係祈禱呀果DE啦...宜家就搵緊熊貓資料...
頭先就同新人傾電話...之後同同學(目標新人)...然後就同工^^...BOEY~!!!傾傾傾關心下距溫書溫成點...溫到成10點...俾心機~!!^^~
大板牙~!!加油~!!佈道會...就黎到啦><...俾心機呀...祈禱~!!摺星星~!!
有人靠車,有人靠馬,但我們要提到耶和華--我們神的名(詩20:7)