I love you ...but sorry,,,
:: 外星朋友 ::
2008-02-03
哇哇哇...睇果一陣新聞 成半個幾鐘都系de唔方好新聞 唔系打劫就撞車 再唔系就講民工回綁 平時唔落雪既地方都落雪呀 連講花市de花都凍到未開花 ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏ 天氣凍 大家著多件3呀
哇哇哇...睇果一陣新聞
成半個幾鐘都系de唔方好新聞
唔系打劫就撞車 再唔系就講民工回綁
平時唔落雪既地方都落雪呀
連講花市de花都凍到未開花
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
天氣凍 大家著多件3呀
再反轉大纜...
今天再次去大纜。口。 好凍好凍好凍。﹏。 但系好玩好玩好玩。v。 好燒好燒好燒。3。 踢波踢波踢波。w。 [[康、草、淑怡、gini、衛志豪、呀豪、聲波、lina、呀輝、卓賢...etc 後來愈黎愈多人呀 ]] 好笑好笑好笑。D。 [[踢波好多笑料 一系個波慢到嘔 一系勁到飛上天 飛過棵樹 不斷有waowaowao聲]] 好凍好凍好凍。///。 [[凍到透氣都可以噴煙@,@]] 哇卡卡哇卡卡哇卡卡。+。 哇卡卡哇卡卡哇卡卡。+。
今天再次去大纜。口。
好凍好凍好凍。﹏。
但系好玩好玩好玩。v。
好燒好燒好燒。3。
踢波踢波踢波。w。
[[康、草、淑怡、gini、衛志豪、呀豪、聲波、lina、呀輝、卓賢...etc 後來愈黎愈多人呀 ]]
好笑好笑好笑。D。
[[踢波好多笑料 一系個波慢到嘔 一系勁到飛上天 飛過棵樹 不斷有waowaowao聲]]
好凍好凍好凍。///。
[[凍到透氣都可以噴煙@,@]]
哇卡卡哇卡卡哇卡卡。+。
希望你再來 能看到...
想不到會看到(!?) 想不到會來到( ^^ ) 但仍覺得坦白最好... 不說出來就沒人知道 到最後才後悔太遲了 寧願現在讓你知道 即使難堪 希望你能看到密碼日記...你!!! ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏ 一切也是 因為這是地球...這是人的世界(!?) ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏ p.s 下下下果篇是給.你.的...(好似)
想不到會看到(!?)
想不到會來到( ^^ )
但仍覺得坦白最好...
不說出來就沒人知道
到最後才後悔太遲了
寧願現在讓你知道 即使難堪
希望你能看到密碼日記...你!!!
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
一切也是 因為這是地球...這是人的世界(!?)
p.s 下下下果篇是給.你.的...(好似)
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 217 | »