今日一早就等嘉恩,惠君,黃丹之後就過牛頭角...又落車等芬汝>v<...
之後團契時...嘉恩同碧雲都有番呀>v<...
揹牙11人呀今日@v@...((如果我無數錯...^^...突破個位數字...加油呀揹牙羊
*揹牙揹羊羊咩咩 咩起你地好易姐!!
好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢>v<好感謝主呢