尋日考完試之後等一時間就去打波,打左2個幾鐘,爽啊呀!!
今日有兩件事,一件開心,一件令我有d嬲..嬲係因為我問緊人野ge時候,
有一個白婆竟然話唔好zhou...聽到真係好火.真係好想打9佢...吊吊
開心ge事就係我可以升班la!!!
哈哈