今日好開心.好耐都無試過咁開心.一班人搞祝捷會.好爽
我地買左一支平價ge香檳,雖然唔係幾好飲.但係估都估唔到支香檳比人對洒.
我第一次係學校飲酒.影相ge時候好低死.大家都擺出左一個中指,就連甘生都舉埋.超頂忍.
不過時間過得真係好快.星期一就係結業la,有d唔捨得.
人生最快樂的事是有一班與你一起讀書的好同學