前兩日打完波好累啊!!到而家都咁累!!唉!佢又開始癲啦!!
又有一個人可以比我學佢d技啦!呵呵!!(鮑鮑)
尋日終於攞完成績表啦!成績唔係太理想.不過都好滿意.總平均分都有70.8分,好開心!!
暑假都要同鮑鮑一樣-----要同籃球分開下...要段練一下身體,要練大隻!!開學ge時候你地都唔會再見到我咁廋啦!!!