今日中午去左打邊爐...好正...4個人去..每位38...好平
食完之後同鮑鮑,黃豪去左打籃球...超辛苦,食到飽再去打..個肚頂住晒...
打完波之後去左超市買左幾鑵'啤'去''海皮'吹..好舒服...
聽朝去睇日偏食...好難得先有得睇...一定要落足眼力去睇
唔打啦...好累!!!