唉啊!!!!!我錯失左個機會啊!!!百幾年一次ge日偏食啊!我竟然訓唔知醒....好唔甘心啊!!!
而家每個月都會有三,四次係自己包餃子食...食到死啊..
輔助課程終於出左啦...係第一自願.籃球(進階)...好開心.須然有d唔舍得網球,不過都玩左咁耐.都好應該轉下其他玩下...你地又係唔係第一自願呢?係就恭喜你地啦...
差唔多仲有一個月就要開學啦!我d書一本都未買過...都唔知要等到幾時先買...好想快d睇分班啊!!