把握此刻就不能分心旁願,而要專注於此刻重要的事情。你將注意投向此刻,就創造出屬於自己的此刻,這也是你
愛情將兩個人由陌生變成熟悉, 又由熟悉變成陌生。 『一見如 故』 原來是很快跟一個異性打得火熱的藉口, 而 『你很陌生』 則是向相戀多年的情人提出分手的理由。
JimHou
暱稱: AR__HOu
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-12
2010-01-08
2010-01-07
2009-12-17
2009-12-09
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 414
今日人氣: 7
累積人氣: 4762
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 愉快 分類: 未分類

返學之前果幾日都係去左打波...
9月2日開學禮...好早就返左去...排隊ge時候晒到我細汗接大汗...超辛苦...

之後我地就返課室....仲以為上左去會好d啦....點知有部冷氣係壞ge....頂!

放學之後就同鮑.阮.程去小泉居.佢地約左(大Ben)因為佢要去大陸讀書...我地係小泉果到等左兩個鐘...佢都未黎..

我地都已經食埋飯...都係仲未黎...一點到佢黎到附近...我地就去揾佢...見到佢都認唔出係佢...佢真係瘦左好多...

佢請左我地去壇香山飲咖啡...我地係到傾計...傾左粒鐘就走la....之後去左鮑home...係到等...等到4點去打波....打到8點幾就走..

今日係正式上堂ge第一日...好悶熱啊...有d先生都未教過我啊....葡文超想vitor教啊....我今年又同體育科代a...

放左學之後....當然唔係返屋企啦....係學校打波...好爽啊...!!聽晚我d fd去我屋企到打邊爐...希望會好開心咁過啦...






訪客留言 (返回 JimHou 的日誌)


oscarhou1105 於 2009-09-04 08:38 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-04 12:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kl1212 於 2009-09-03 10:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-09-04 12:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kl1212 於 2009-09-03 10:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheng1663 於 2009-09-03 09:47 PM 發表:
-0-
第壹日返就去打波
睇黎你真係鐘意打波
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係啊
我鐘意打籃球
Posted at 2009-09-04 12:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alexpang23 於 2009-09-03 09:42 PM 發表:
第一日返學習唔習慣呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係好慣lor
Posted at 2009-09-04 12:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hou22 於 2009-09-03 08:15 PM 發表:
cm cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]