星星之子
JimHuang
暱稱: 星星之子
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
08-11-2011
06-11-2011
04-11-2011
03-11-2011
02-11-2011
文章分類
全部 (972)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
李美D
小妖
炸彈人
李婉萍
張生
emily
超文
阿飛
harry
羅小姐
USB
羅文
啊彤
歐松珊
啊楊
安安
聰明人(慧)
龜蛋
KENJI (kenji0722)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 972
留言總數: 2006
今日人氣: 4
累積人氣: 293510
站內搜尋
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


21-12-2009 愉快 分類: 未分類

今日系我地學校一年一度既音樂比賽啊!!!

但我又做後臺同又唱班際啊!!!

我今日7點半左右就翻到學校啦!!!

之後一直等梁sir翻黎啊!!!

大約8點左右就翻到啦!!!

8點3就開始初賽啦!!!

唱得都ok啊!!!

大約10點半就到我地班場唱班際啦!!!

都ok啦!!!

但系入到決賽啊!!!

都有5開心啊!!!

大約11點3就翻食翻啦!!!

我同USB,啊飛,安安,華銳,啊彭,雞翼一起去食野啊!!!

大約12點就食啦!!!

啊飛,安安,華銳,啊彭,雞翼去行一陣街先翻學啊!!!

我同USB就翻學先啊!!!

一直等到1點2梁sir就派工作服啊!!!

之後就排隊啊!!!

之後就開始音樂比賽既決賽啊!!!

決賽好忙啊!!!

忙到我想暈啊!!!

最後都ok啦!!!

一直到4點半左右都系要做野啊!!!

哈哈!!!

4點半左右就完左個比賽啦!!!

大約4點9我地後臺工作人員都解散啦!!!

哈哈!!!!

今日都ok啦!!!

哈哈!!!

天日去OP希望玩得開心啦!!!

哈哈!!!






訪客留言 (返回 JimHuang 的日誌)


kelvincho95 於 2009-12-22 08:37 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christy059 於 2009-12-21 09:14 PM 發表:
c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cally_tang 於 2009-12-21 09:13 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eddie6787 於 2009-12-21 08:40 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ILOVEYOU1030 於 2009-12-21 07:40 PM 發表:
comment~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]