今日系教師發展日啊!!!
本來系放假啊!!!
但因為要拍片(交安)既關係,所以就翻左學啊!!!
今日大約8點鐘就去門口啦!!!
翻到學校個就落雨啊!!!
我call左啊桐過去ok到接我過去啊!!!
之後就call Miss Wong羅錄音機俾我地啊!!!
之後就上左圖書館拍片啦!!!
大約拍到11點半去左去食飯啊!!!
去左M記到開餐啊!!!
大約12點就開始拍街景啊!!!
一直拍到2點再拍學校既景啊!!!
之後一直都系拍片啊!!!
分別向4-5樓既A梯,圖書館,4樓平台,3-7樓既A梯,4-5樓既B梯啊!!!
但我同好多人最深刻既印象系跑樓梯啊!!!
我地向3-7樓既A梯跑左超過10次啊!!!
先ok啊!!!
大約拍到4點就ok啦!!!
之後就去左買野飲啊!!!
我地買左一支大水三個人飲啊!!!
結果飲到好飽啊!!!
之後總食左個杯麵啊!!!
之後先去搭車翻屋企啊!!!
今日真系好累啊!!!
但我感謝啊桐,啊飛,雞翼,安安,蔡生,劉振興,啊豪,Miss Wong,麥sir,Miss Lai,Miss Yiu啊!!!
5系有你地既幫助跟本今日會拍5完啊!!!
真系多謝你地啊!!!
哈哈!!!
|