今日都平時一樣啊!!!
都系要翻學啊!!!
哈哈!!!
今日上課都ok啦!!!
中午去左幫世界閱讀日既活動啊!!!
都ok啦!!!
放學就同CEO領袖訓練計劃的同學一起做攤位遊戲既野啊!!!
做兩個幾鐘啊!!!
最差就系Harry無帶錢啊!!!
搞到要做翻自己d錢先啊!!!
算啦!!!都過去啦!!!
今日大約7點半先翻到屋企啊!!!