今日同琴日一樣啊!!!
上無咩分別啊!!!
只系英文堂有人黎觀堂啊!!!
搞到全班好安靜啊!!!
哈哈!!!
今日放學先去左交安先啊!!!
睇左我地向步操比賽既片啊!!!
Miss同我地分析邊D地方做得好邊D地方做得5好啊!!!
都同ok啦!!!
之後就相量參5參加大操啊!!!
有8個話5想參加啊!!!
但10個話想參加啊!!!
都ok啦!!!
之後講星期六禁毒專章既事項啊!!!
之後就解散啦!!!
之後我就去左圖書館玩左一陣啊!!!
都ok啦!!!
哈哈!!!
我地大約5點就走啦!!!
哈哈!!!
|