今日同平時一樣都系要翻學啊!!!
今日系聖誕假前最後一日正常上課天啊!!!
因為下個星期一系音樂比賽,
而下星期二系班會活動日啊!!!
所以今日系聖誕假前最後一日正常上課天啊!!!
今日同琴天DMiss or Sir都俾左好多功課啊!!!
希望可以快D做完啦!!!
哈哈!!!
今日上課都ok啦!!!
今日放學5系去左圖書館先啊!!!
系去左後臺先啊!!!
之後先去交安既聖誕聯歡會啊!!!
都ok啦!!!
之後上左圖書館拿左D檔案走啊!!!
之後再去後臺啊!!!
哈哈!!!!
結果搞到6點幾先走啊!!!
翻到屋企就7點半有多啦!!!
今日得一個字忙啊!!!
希望遲D5好咁忙啦!!!
哈哈!!!
|