今日同平時一樣都系要翻學啊!!!
今日第一個小息Miss同我講圖書館星期二5見左一本書啊!!!
我要找出個個同學啊!!!
之後叫miss出通知書俾個有黎個圖書館既同學啊!!!
但我估5到miss打緊急會議啊!!!
我放學後就處理啦!!!
結果都系沒找到真空啊!!!
不過我找篇全管都5見啊!!!
我都5知點算啊!!!
唉唉,算啦5想再講啦!!!