今日多數時間都向屋企啊!!!
下午差5多4點鐘同啊彭,阿妹(淇),聰明人傾左陣電話啊!!!
系講天日去海洋公園既事啊!!!
講一陣就沒傾啦!!!!
之後差5多6點30分去左樓下既眼鏡鋪那眼鏡啊!!!
我俾我副眼鏡D相你地睇下啦!!!
哈哈~~