今日我同啊彤去左香港交通安全隊獎學金頒獎典禮啊!!!
我同啊彤向銅鑼灣等細麥等左好耐啊!!!
跟住就去會場報到啊!!!
跟住等典禮開始啊!!!
我同啊彤上去拿獎都有D怕啊!!!!
跟住等典禮結束啊!!!
結束之後去左會場簽收獎學金啊!!!
之後就入翻左食左D茶點就走啦!!!
哈哈!!!
差5多6點半先翻到屋企啊!!!
今日真系好開心啊!!!