今日去左監考交安初級章考試啊!!!
我同啊飛約11鐘出門口啊!!!
差都多12點鐘翻到學校啊!!!
之後我同啊飛,啊楊,USB,雞翼仔就坐麥sir車去福建中學做監考啊!!!
麥sir向車講當值時間要加都1個半鐘,
總話今日當值系無錢,但我會私人俾翻20蚊你地啊!!!
我地聽到好開心啊!!!
今日考試個時有D同學經常左右望啊!!!
我今日要幫手檢查制服有好多同學套制服到5齊啊!!!
我就幫拒地逐個逐個記名啊!!!
我寫到我手都軟啊!!!
但都覺得幾開心啊!!!
哈哈!!!