今日翻左學啊!!!
sir同Miss Wong幫我地操考試程序啊!!!
sir用拒同其他學校D學生的平分標準啊!!!
sir話我地全部人都可以合格啊!!
不過上5去到考步操訓練員專章(此章是中級章考試,考得優異成績才能被推薦去考此章,否則5可以去考此章啊),
因為我地都5系算優異啊!!!
我地練左5小時啊!!
我地覺得都系時間5系好長啊!!!!
放左學我同啊飛,啊洋就去左手指仔屋企玩啊!!!
玩到4點左右就翻屋企啦!!!
最後我希望今次所有要考中級章的同學合格啦!!!
現在我報時總有4日14小時5分上步操訓練課!!!
總有11日14小時5分考中級章啊!!!
|