我今日同平時都差唔多,傻下傻下走左去打波.
天文台本身話會落雨,點知 9 點幾都仲ok好天..
咁就打左3個鐘波,好痴呀!!
返到屋企,見到有個傻妹叫我寫blog.
就係咁就寫左第一次喇.
報告完畢!!