| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
| 2009-07-12 |
分類: 未分類 |
今日又去左遊水.
日日都運動.
真係有d 攰.
但係將軍0個泳池真係唔錯.
經過漫長而亂七八糟既朋友大戰後.
一切回歸原點.
而我既任務又再起步啦.
追女仔............!哈哈.
今日我細佬又出成績啦.
佢要留班.
唉........
先唔講佢係我細佬.
有時人就係咁.
成日大安只意.
以為一切都係必然.
到了事情發生就唔開心.
但其實係唔係咁意外呢.
凡事都總有因.
做事或者決定前.
諗真d.
唔好有報應先後悔.
現實係殘酷嫁.
細佬!!
|
網主回覆
目標係追女仔.
但追求既目標係.......我都唔知. Posted at 2009-07-13 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx for Cm !!有目標個人有衝勁d. Posted at 2009-07-13 06:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝先.
thx for Cm !! Posted at 2009-07-13 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wa..任務係追女仔..哈哈 你有新目標..啦?加油加油,希望快好會有JIMMY嫂.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 你講D野都好有道理WO....我次次上你BLOG 都學到野..勁~,,我好認同你果句..現實係殘酷GA CMCM~
|
網主回覆
講笑咋.
我唔會浪費時間既.
話掂都唔會有成果.
由佢算吧啦. Posted at 2009-07-13 06:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx for Cm 1!!
Posted at 2009-07-13 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
to02 於 2009-07-13 08:56 AM 發表:
你可以成為 現實主義者 =w=||| 而且原來你係山羊座…… 呵呵呵… 苦笑 -.- 難怪會緊啦∼
|
網主回覆
山羊座有咩問題.
你識星座既野.
我份人真係幾現實.
可能有d過火.
Posted at 2009-07-13 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|