琴晚睇無線節目.
真係好多好勁既人.
唔該個d歌手唱歌睇下人地啦.
唱得唔好,冇所謂.
但唔好做公眾人物,周圍表演.
"自暴其短"
不過真係服左無線班廢柴編輯.
睇下人地外國既比賽節目喇.
你係香港做左咁多鄰選.
個度俾外國監制唔知整左幾多集喇.
香港呢!!
15分鐘同你講曬.
點認真法呀.我見唔到囉.
仲有d評判呀.
救命.
個個都講優點咁滯.
人地想進步.
你d建議到喉唔到肺咁.
老實講姐係廢話.
唉............
如果怕報紙雜誌寫自己做明星既.............
"好囂張"
"好寸呀"
咁不如唔好做評判喇.
唔該.
仲夠膽話最認真既音樂比賽.
反省下啦!!
|