JoJo
JoJo
JoJo
JoJo
JoJo
JoJo
cursorshelp
JOJO's HOME =)
+°暗戀別人的開心感覺,來得快,去得更快•°oㄨ
[].*我即使留下+"多少淚[]..你也能夠..置身事外 ||◤°
JoJo813
暱稱: ﹏\*珊./。 J O J O
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-07-15
2008-07-10
2008-06-09
2008-03-08
2008-01-01
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我 滴 . . .. 日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 1090
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


o . _ o " 分類: 未分類

 

    -   J u s T P a S t   -

------------------------------------

今日送左隻史迪仔比章魚哥哥. *  -  

我自己都好中22 ."

因為真係巧duckkkk . 22 唷 ~

 唔 捨 得 . *****************

T O DAY見到佢真係乜表情都冇 ."

算吧. .* -

冇心情.. _

 我諗對佢冇feel掛. ?! -

成日都同自己講,

"天涯何處無芳草. ? "

   出始哥哥.. "

係咩. .?

或者真係會好比佢更好ge男仔. :

 我好肯定當時中2佢並唔係因為佢令仔.. "

講真句,佢真係唔令仔。

可能係 - [日久生情 ] - 掛. !! *

好喇. "

buuu想 他 吧 .!

學 會 忘 記 他 ."}}**

 



2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


.*心內的刺`把我的心臟刺穿`但心內的痛`敵不過失去你那種感覺 ♥` 分類: 未分類

.♣`-囍歡你 卻偏偏得不到任何好結果 ., `!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
點解你要咁做aR .. ? ~

我有d野想同你講好耐,

我想問下你,

你當我係你邊個Ar. ? "

 出氣袋ar.. ?    . . .係咪呀. . ?

你開ge時侯,

先同我講吓野,

唔開ge時侯就晒粗口咁鬧q我,

你係咪有病呀 .?

你可唔可以唔好再玩我la. ? *

   ﹏▆*°° 放  棄  定  堅  持 ! × ╳ ︴

____________________________

 有時真係幾想你黎睇下d日記,

最起碼你知道我你喇. ~

有時心入面都會有你ge存在,

但係時間耐左,

都冇左呢種感覺,

可能係唔再你掛.. ?"

冇人可以答到我呢個問題,

只有你.. . . . ..  **        

但每當我睇番以前d sms ge時侯,

真係唔可以放得低你。

可能呢d係上天所俾gechoose掛.. ?~! * 

 

`!◆,再 待 你 好 × 也 無 回 報Φ°'

.*|▂遺憾我怎樣愛你★ .."〞都不等於擁有你 "°﹉"●

...天空 也笑'`我  為[愛*]   沉迷``沒有用 |`'°|!*

* …早清楚他當我什麼.... 〞

★×*-【你總是 教我著迷﹍☆〃

**..還可怎麼爭取""°×:可惜他有愛侶:..

★x[愛上你,是個正確的抉擇嗎?!|'】

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To : 哥*22. :  章魚 .: 彤彤 "

Hapi Birthday.* 

 


2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


sadd . * - 分類: 未分類

 

 

                                          傷  情  路

--------------------------------

依家只係諗到一首歌可以形容我依家ge情 吧. !!~ *

好想再共你橫濱散步    好應該有著你無須帶地圖


稱心路線已經找到        可惜我任性常走錯路 多番不聽預告


沒人陪伴我於旅途 才明白你那天的好


    * 常抱恨我 不懂分寸


無理太多 因此疏遠    今天方珍惜你點點好處


可惜雙腿行錯圈        難再共你 星光繾綣


懷裡抱緊 只有在前傳    情失守怎算 不想迴避疏遠


(情失守怎算這 戀人路有分叉線)        不應太任意隨便氣傲


不應該有著你仍一塌糊塗    我竟令你太多苦惱


    終於再沒有陽光雨露 天荒不再地老


突然離別棄於半途 才明白我錯手推倒


Repeat *        盼深愛可回頭修補 怕會見十秒亦難做


心有定數 流落到不起眼荒島        常悔恨我 不懂分寸


無故發嬲 不懂收斂    今天方珍惜你雙手溫暖


可惜得單程發展        由暖漸冷 不得不算


時間說出 戀愛沒迴轉    誰不懂心軟 於傷情路兜轉

 

----------------------------------




2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


- - 分類: 未分類

 

巧唔開心呀 . . ~!

日日都巧想喊. .}

見唔到佢真係巧唔自然. .

真係巧想問下佢. .

[你當我係你邊個呀. . ?]

或者真係巧似戈句咁講.

 [°+"`  ◢||[  你一早討厭我 `...可惜我偏偏很愛你 ×﹍』◆]

你係咪真係已經討厭我la. ?

定係你一直都係玩我咋. . ?

心入面太多問號la

巧想知到答案呀. .~!

你又唔同我講野. .

個心真係巧痛唷. ."

冇人要我la.. .*

戈日我真係巧開心你同我講電話呀.

 巧耐矛試過咁la. ”

我同第二個講電話, ,

都唔知講乜 . )

同你講我竟然講到停唔到呀. 

但係依家又咁. .

係咪代表左你唔再同我講野la. ?

係咪呀, !?

每次話放棄你. 

但係都"口不對心" .

因為中2你中2得太深la . :

真係想你睇下呢篇野呀, _

但係我知係矛可能嫁la -

算la,, .

              只可以同你講聲BYE *22



2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


F r e e * [ ' ' 分類: 未分類

 

   巧多日矛黎lu . . / "

呢個星k都唔係咁得閒黎呢度同咁多位傾下計. . .

因為真係巧忙唷. . . =_="

唔知大家有冇同感.. . ~!

呢個新學期真係巧煩. .]

無奈ge係. . '

同之前竟然咁大變化. . --

個個星k都有唔同野. .**

上個學期冇依家咁攰. .。。。

可能係初二關係掛 ?

 

 

巧慘唷. . . . "

 

就死lu . . . *

 

可能有段時間都黎唔度呢度同大家講下野.. / ]

 

ByE ByE  !!

                                                          JO