<貓之生活>
JoTang
暱稱: 小貓~ 喵!
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
再見啦
上課了...
頌有1日...
久久沒寫日誌的我
一年的過去...
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 29
今日人氣: 1
累積人氣: 1001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 6 日  星期五   雨天


2008-06-06 分類: 未分類

今日本來 lunch 想出去食飯,點知果個黃X偉要我果班12:45反去聽聆聽,搞到又要系學校食。

之後,最後兩堂 DT 已經唔夠時間 (因為係夏令時間) 整電話左,黃X偉又要我地留低系班房聽聆聽同逐組介紹中文專題研習,翻版泳兒又要我果班全班放學去找佢。

逐組介紹中文專題研習果陣, Marco 成日扮黃X偉(Annie 都有),勁搞笑。

結果搞到好夜,個電話左又整得唔靚,真係好失望。

最需都係黃X偉,用我地個幾鐘時間,又霸左DT少少時間,真係好想打佢。

送比佢






訪客留言 (返回 JoTang 的日誌)


swet2468 於 2008-06-08 11:30 AM 發表:
火星人係不明生物-.-
ali"en"[不過都係人字音-口-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



marcocl47 於 2008-06-07 10:30 PM 發表:
火星人唔算一種正常人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fish1995 於 2008-06-07 10:20 PM 發表:
Marco.
我地個班有2個M字頭
勉強妮講有兩個「人」m字頭
除左你之外
仲有個火星「人」
火星人算唔算人?!
(都有個「人」字xD)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



marcocl47 於 2008-06-07 09:57 PM 發表:
扮得佢就要撩,但係我唔感插入鼻話曬好不雅........
Betty姐全班好似得我一個個名係M字頭,下次話我個全名
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fish1995 於 2008-06-07 09:38 PM 發表:
JoJo~
我唔知你加左我做好友.岩岩check下先知
姓黃個個好樣衰
d動作又不雅-_-v
HE miss係翻版泳兒xDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



swet2468 於 2008-06-07 07:32 PM 發表:
佢都冇泳兒咁好歌喉喇-.-
佢成日撩ga喇..你扮得佢就預左要撩-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



betty431 於 2008-06-07 06:53 PM 發表:
佢真係好煩!
and m字頭個個-__-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan216 於 2008-06-07 12:14 PM 發表:
Jo~ cmcm
個黃sir 真系好鬼煩
黑人憎\w/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



marcocl47 於 2008-06-07 09:58 AM 發表:
咁多blog都寫我
乜我今日去出名咩
不過佢個D撩鼻動作超難頂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]