| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
生日喇~~~  |
分類: 未分類 |
---------------------19號-----------------------
金日個個一見到我就叫我:睇醫生喇你
因為我隻眼爆左血管
隻眼有一道系有d鮮紅色既血(刀幾恐怖)
我同我媽講話:洗吾洗去睇醫生呀
佢話你哥哥上次有冇睇醫生呀(我哥上幾個星期刀系甘)
我話:冇
甘就冇睇喇
不過你地吾洗擔心我嫁
我林好快會冇是(但好似惡化左)
算喇吾理喇~
---------------------20號-----------------------
金日...金日...就系等金日;)
冇錯金日就系我生日喇;)
前幾日系甘叫人送生日禮物(超不要臉的說)xD
我有三大個願望
1)全世界吾洗再讀書,,番學只系挽挽挽 (發緊夢;)
2)做億萬富豪a_a
3)xxxxxxxx......(嫁系吾可以講嫁喇xD)
到左金日我刀重系同一種風格
打blog短短的
同我講生日快樂既人,,,多謝哂;)
送生日禮物個d就更加喇;)
不過我林金日應該會過得幾開心
唉,,,老喇要同12碎講88
|
| CM時間:2010-11-19 11:58 PM [ 訪客留言(28) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 11 日 星期四  |
| ...... |
分類: 未分類 |
話說金日陸運會
刀ok開心既
只系攞左2個銀
中午冇喇喇比人拉左落去跑4x400
不過刀好既攞到個第二
偉哥吾知咩事
系甘叫我打比爆炸莊同Mad sir
琪琪系甘話佢痴線嫁吾洗理佢
右話咩打Mad sir同佢講分左五百萬
右話咩五五分賬 跟住話咩七三
我話我七你三 佢話甘姐系冇計傾喇
我話甘八二喇 我八你二
咖喱,呀毛,琪琪,雞脾,雪糕個d系甘畫手,不過幾靚好似紋身個d
跑班際4x100比第一同第三棒拖累左
第一棒根本就系龜速
第二棒追番
就到第三棒落後 第三棒交棒比我個陣已經系最尾
第四棒(我)我系最尾追番上第四名
我一接棒望到1E已經嬴左我地成條街,點追?
我林算喇,最少刀吾好比第五名追上
第四名刀輸得冇甘樣衰
完左就到打波喇
|
| CM時間:2010-11-11 11:20 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 62 | »
|