Joannelhebe : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好累牙!今日係凝屋企同凝,winnie,
鄺sea hill (sor!唔識打你個名)仲有
謝偉敏一齊做中文專題閱讀,好遲先走!
好似係7:10先走.最後,凝既細佬問鄺
sea hill姓咩,咁鄺sea hill就答姓鄺,
凝既細佬突然講左d好搞笑既野...
為左專重人,所以唔講咩事...@_@88
近黎我都冇真正咁開心過,我好討厭lee d日子。
好想過番d開心的學校生活。近黎我都冇開心
咁笑過,好難受!可能因為我對某d事太敏感,
所以自己先會唔開心!我衷心希望我地可以
友誼永固,你不再討厭我,我地可以成為
好好的朋友!唔講la,大家要加油!
唔好意思,咁耐先打網上日記,因為
近來好忙。我近來唔開心,可能係因為
成績差左好多,又可能我怕人講我dxx出去,
咁我就死la!今日hist test 唔識牙,又唔
合格la,點算?太好la,星期五唔洗番。你地
Project-Learing做到邊牙?我地仲未寫完
個800字報告牙><
死la!我差唔多科科都
緊緊合格,點算?黃琬琳
,醒la!努力d la,發奮la要!
今日係排球練習好開心,
我地玩得開心。唔講la!