+ 呀LA LA LA~!!歡迎來我ge Qooza~=wwwww=


Joker_Alice
歡迎你們來看Joker的日誌~
Joker_Alice
暱稱: Joker
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-19
2010-01-09
2010-01-07
2009-10-31
2009-10-26
文章分類
全部 (89)
心理測驗 (19)
自作小說~ (12)
我的日誌~ (27)
其他 (2)
其他~>< (1)
愛丽絲學园 (1)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 111
今日人氣: 2
累積人氣: 9941
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2009-07-02 分類: 我的日誌~

去完深圳後因太累所以冇打到Qooza -  -

去到深圳後

去M記食午餐

我叫左一份炸雞扒漢堡包餐

點知食下食下個炸雞扒漢堡包時

竟然覺得好辣~!!!

哇!!!

媽呀!!! 辣到要噴火la~!!! + [] +""

我發現原來個炸雞扒有落好多辣椒粉....@@"

所以辣到我個咀麻左..T^T

嗚...

我可憐ge咀咀~~TAT

吃完之後

便去shopping~

去到東門時

發現原來東門係冇天龍廣場...

有ge只有天虹廣場 = =....

突然O左咀

好似被人玩左咁....Orz

結果去左好多店ge商場裹買野

買左指甲油、透明指甲、3D指甲貼紙等

總數係$150

= =....好貴

不過就平過係HK買

之後就買D文具

原來深圳只係賣國外ge油性 ball pen @@

而且好貴tim = =

本來打算買...

但因太貴ge問題...

所以冇買到...

只係買左鉛蕊筆...

之後就返屋企la...

回到HK

我可以講2個字....

好累!!!!

就係咁多 - -....

順便post D圖上黎la.....- -

之前有post個D原圖...

現在只不過上了色而己....

1

2

 

 

發表時間:2009-07-02 12:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]