| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 2009-09-28 | 分類: 未分類 | =.= 哇....今日真係超累....
上Chinese, Miss Tang好似想坐係我前面個果人"受刑"
結果我,坐係我前面個果人同坐係佢前面個果人都被Miss Tang問書
答錯就要"連座法"
= . =""" OMG....... Orz
上Geog. 睇著Miss梁睇到暈....( -.- 5係講笑...)
之後上Eng. Oral開始想訓....( 我忍著5訓... T-T 好辛苦~!!)
然後放學之後去練英詩....
一返到屋企就換完衫就訓...
依家都有D累tim... - . -
Post圖
無字版
有字版

| | 發表時間:2009-09-28 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 89 | »
|