琴日都冇咩野做....訓教訓左成個中午
之後夜晚都係同平時一樣...夜晚就睇電視
之後就同容生sd Sms話聽朝早去食早餐
之後呢....12點睇世界杯...之後睇到1點..有卡通片做
睇睇下...林家賢冇啦啦aDD我話「e嫁」出去屯市睇波好冇
緊係冇出啦
睇完卡通片啦...之後做電車男w0...但係..電車男真係好好睇
睇左幾多次都係一樣咁好睇../\︵︵︵︵︵/\
( -- -- 〉 /---------︳
( 。 。 〉/ Exam大家加油 ︳
〈 __ )\ ︳
︶︶︶︶︶︶︶︶ \---------︳
|