今日全日都坐係電腦 好悶呀..頂!!!!!!!!!!!! 打波都冇得打...Game都打哂 真係完完全全冇野啦 熱到連溫書都冇心機.... 之後晏就訓教..訓到8點幾沖涼食飯 之後又對返電腦 再晚一陣野..講完之後有d驚驚地 但係講左出泥舒服左 悶熱!!!!!!!!2c回憶...希望可以留低大家心中