今日放左學...同左傑..林風佢地去唱K 到左..入去唱K啦...今次間野勁細 唱到傻Q左...唱到暈暈地...6條友唱3粒鐘 成班2c去可以唱2日^^...下次一定要多過12個人 因為可以用返上次果間...Room34 之後閃水 Cm~