今日諗住8點幾出去同容生食早餐
之後8點幾起左...冇理到..唔知咩事
訓落去-_-""...之後9點幾先起身
之後沖涼換杉出去食野
食完野之後搭車出左銀座..
上左去打機
一入到去..唔知玩咩好...睇左陣"
Dj Max...就玩下啦
屎
轉返Easy之後上左頭5名囧
之後抖左陣...去打太古...玩到傻左...
之後3點幾走左...搭搭下車..林家賢又話去銀座打機..結果我地都係返返去
去到再玩Dj Max...Easy...結果又上頭5名..今次第4名..上次第5名><""
再玩多次..第三名-_-""....佢地就玩賽車Game..
之後閃水返屋企沖涼
Cm~呀!!!!
一生難忘~~~
|