今日返學..放學 完全冇野做囉 返到屋企..人地打黎話出去 諗住出去...之後比人點左 算數..之後都係冇野做 2點幾訓到4點幾 訓到鬼死咁熱 醒左..Lunch都未食...熱到唔想行去拎野食 好悶呀~~~~暑假日日都係咁既話 死得囉真係 開心的感覺?傷心的感覺?