又勁耐冇打啦 琴晚出左去同碧..傑..豪..忠打邊爐 一路打邊爐一路吹水..Happy 忠忠好勁...係到狂食..食到走都仲可以食 走果時都11點幾...行屯門公園返屯西 又一路行一路吹水..勁搞笑,,,入男廁會比人老x 唔識打估下啦xDDD 之後我塔輕鐵返去 有機會想再去xDDD...