今日真係悶到想死 Lunch同林風..Winkie..dikie食...仲有甘仔 不過甘仔走開少少食 對邊就傑佢地""「好有霸氣...陣到我想死」<----講笑xD 放學返屋企""自己一個""林家賢佢地練波掛 容生你自己心知啦=]哈 唔知點解呢//通常一拎起支Bass..就會有人aDD我 一係就..練練下冇啦啦有人aDD我問問題...感覺差左少少 聽日真係大把問題問Bass Sir 調位??灰