返學見到右邊果個都冇哂心機 呀Sir又唔快d調位...Lucky今日得2堂同佢上 聽日...唔調位就真係有可能訓導室見 今日搵左你4次..加埋放學5次 3次搵到你..我真係好希望你聽日調到比我..唔調真係呢 哈哈哈哈哈哈哈哈哈 調位前燥低..唔Fd既真係唔好亂搞