今日旅行日..諗住會有比較多既野玩 結果又悶..又冇野做 搞到心情又唔好...都唔知去旅行為咩咁 唔係應該開心嫁咩??3年第一次搞到咁 真係想點先..搞錯~...本身玩「啤牌」..有返d心機 之後...比成班人掃場...班會活動都冇心情玩 真係第一次去旅行去到咁Q Sad 唉~