好悶呀~~ 點算好呀???=)好難解悶呀~~ 有冇人可以幫我溫Maths?? 真係唔識呀..好鬼難..呀Miss講得又搞笑w0 一條Maths講一堂~~2條2堂~~
真係呢~~唔識呀...幫下手呀~~ 幫我幫我~~呀門