今日朝早8點出去同家賢同埋卓風哥食早餐~~ 之後去左友愛體育館睇小美打比賽~~ 明鎮`坐角頭比個波直彈埋黎做波...第2次又飛埋黎..我一野打左落卓風哥到..爆頭=) 之後我地去比賽~~ 0比0 打和~~ 打打下轉左個高x賢入黎搞事...真係好鬼嬲 踢完聽完李Sir講野..汁野轉衫閃水 返屋企食完野訓教 Here we go =)