今朝神咁早上左流浮山拜山~~ 之後又頭暈又餓~`
拜完山之後返左屋企果邊飲茶~~飲完之後去新場e為我地學校岩岩比賽足球學界啦 原來已經踢完~~收皮=) 我地學校大抄5比0..不錯不錯=) 之後返到屋企就冇野做啦~~ 我諗我就快要帶眼鏡嫁啦~~+0 眼鏡??~