同平日一樣啦~~返學都係冇咩野做既=) 放學返到屋企~~唔知點解個開唔到鎖..e為唔知咩事 原來!!!!係冇事啦...自己傻仔姐=) 之後夜晚食完飯出左去踢下波仔咁~ 後日Exam~~ 聽日放假~~ SAD??Happy?? 好啦好啦~