返學放學一樣啦..冇咩特別事 放學出左去學野..Bass考3級..不過仲有排先考 上完堂過左去大Room同肥傑文良夾左陣野 之後一齊返屋企~~ 聽日朝早又要返咩咩勤學班..煩撚死真係 上完又要夾野..夾完去BBQ..真多野做-.-"" =)