試就考完喇...不過緊張過後就係沉悶.....學校係保守派...即係點?即係只有講座,參觀等等無聊既活動,得半日係自由活動。呢幾日想打波都唔得...當收到通告之後無奈地呆左係度= ="
講番今日喇!番學個陣冇睇燈過馬路,咁岩對面企左個pd..差d"lai"野,返到去同鋒哥,NICK,KEVIN,PANDY姐一齊講世界盃!意大利贏左德國...2:0呀!意大利好野丫!見到有三個人玩坐大脾...無奈左....= ="Then同釗sir去禮堂睇下講座搞成點!小息就去Tuck shop食野...返上課室同老婆玩,陪佢搵佢d fd,俾佢地打...= ="
跟住就去聽講座,講音樂....無野好講!!
放學陪老婆走,之後去打波!
就是如此!
|