Joseph哥的每day
博士的生活點滴
Joseph527
暱稱: 龍仔,,Joseph哥
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-02
2006-09-08
2006-08-27
2006-08-26
2006-08-20
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 17
今日人氣: 7
累積人氣: 706
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


2006-07-05 分類: 未分類

試就考完喇...不過緊張過後就係沉悶.....學校係保守派...即係點?即係只有講座,參觀等等無聊既活動,得半日係自由活動。呢幾日想打波都唔得...當收到通告之後無奈地呆左係度= ="

講番今日喇!番學個陣冇睇燈過馬路,咁岩對面企左個pd..差d"lai"野,返到去同鋒哥,NICK,KEVIN,PANDY姐一齊講世界盃!意大利贏左德國...2:0呀!意大利好野丫!見到有三個人玩坐大脾...無奈左....= ="Then同釗sir去禮堂睇下講座搞成點!小息就去Tuck shop食野...返上課室同老婆玩,陪佢搵佢d fd,俾佢地打...= ="

跟住就去聽講座,講音樂....無野好講!!

放學陪老婆走,之後去打波!

就是如此!






訪客留言 (返回 Joseph527 的日誌)


Tina~老婆牙! 於 2006-07-06 03:07 PM 發表:
你又唔聽我話啦!又唔睇燈過馬路...哼!我嬲你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔想架!我渴睡症發作啊~!唔好嬲啦!
Posted at 2006-07-06 07:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]