2007年既第一日,,雖然有著特別的意義,,但係我都是平常的渡過.....
今日大部分時間都係睇白色巨塔 超正!!!!!!
舊死人陶泥就快整到我死咁滯.........好累呀
好快又要返學啦.....今個假期都冇乜點同fd出街 好慘><
好想同fd出多d街呀!!!!