Halo~~~大家好啊?我都好耐冇打日記喇!講返題目啊!大家有冇睇由星期一至五8:30既「女人唔易做」啊?我就有追喇!我覺得係劇中最賤,最下流既男人就係文景良,佢個稱號都係叫【賤Man】啊!岩哂佢喇!其實呢部真係現實都有發生啊!例如啊!我有個朋友都係咁架!佢個班就有個男仔喎!我個Friend就改佢叫個花名就係賤Man喇!講下個個男仔點衰法啊!我諗各位都想知架喇!佢有事就識搵我個Friend喎!例如:點解d女仔咁鬼憎我啊!點樣可以追女仔啊!......啊!
個個男仔又成日整人喎!又淫賤.....終之佢有超多衰野喇!我都覺得我身邊有呢d咁既賤人啊!
歡迎大家黎討論下啊!~~~~~`
|