呢排都過得幾Happy啊。前幾日Polly、April、又過黎屋企玩。
Polly就玩化妝、佢本來同我的有公仔既紙化妝,化下化下,就轉左同我化妝。化都好搞笑啊。
最令我unhappy既就係數學測驗超低分啊!!!!!!!!!!我真係冇咩興趣學數學架。我真係好想知道邊鬼個發明數學啊。
真係救命啊!我希望以後都唔洗學數學喇!不過我都知係冇可能架喇!!!!!