放完假了, 準備新一年的工作 

分類: 未分類
2009 年 2 月 1 日 星期日咁快又放完新年假了, 每日也拿住行程表在手中, 看看未來月份工作如何

2月.... 我會在apple daily參加一個make up promotion, 主要係在2月找我化妝的也會有一對我自己設計加工的閃石眼睫毛一對, 我想有一d市場上唔多的和特別d的推廣活動比大家. 不過數量係有限 & 算是獨一無二啦. promotion 由2月9日開始至28日. 講真..我都希望有時間去弄啦~
3月... 我會帶自己學生去日本一間化妝學校參加一個化妝團, 我希望同學們去完之後可見識多d, 增值自己
3月還有城大的花生show.......
4月要返大陸一間公司做training
自己繼續教化妝班.....
其實算是不錯的工作量..最希望是攪好自己化妝學校
今日有的成綪不是一朝一夕, 努力左7年終於有返d回報, 所以大家如果有自己喜歡做的事, 要堅持, 當中一定遇到很多困難, 但捱過它一定會有好的結果.

