今日早上10:00約左siu,同呀哥做功課
我同siu上佢屋企
雖然唔係第一次去,
不過今次係做功課
所以感覺不同d
佢12:00就趕我地走
佢送我地走 (但兩次都係行樓梯) [仲要31層wo]
離開左佢屋企
就同siu去食冷麵做LuNch
買完食左兩三撘
就落大雨la 慘
我地得一把遮
跟住我地就跑去新港城
我地全身濕曬
跟住就去左CandY屋企避難la
好彩有人住新港城咋
跟住佢同siu傾計
我太累
所以就不知不覺就訓著左
醒番已經三四點
就同MummY 食下午茶la
我的半天時間就是樣流逝la
|